Reforestació, així compensem les nostres emissions de CO₂
Un món més net és possible i al CCIB ho tenim clar. La nostra estratègia integral de responsabilitat social busca millorar el nostre entorn fomentant l’ús sostenible dels recursos i minimitzant els residus i les emissions de CO₂ per lluitar contra el canvi climàtic. A més, compensem les emissions que generem amb projectes sostenibles i animem a tots els esdeveniments i als seus delegats a sumar-se al nostre compromís.
Comencem per nosaltres. Des del 2009 calculem la nostra petjada de CO₂. Les emissions generades a les oficines i amb els viatges professionals les compensem amb la compra de crèdits de carbó en projectes sostenibles. Ara acabem de rebre el certificat de 2017 del Ministeri per a la Transició Ecològica (MITECO) que acredita que hem compensat part de les nostres emissions de CO₂ amb un projecte de reforestació.
El 2017 hem compensat 30 tones de CO₂ participant en un projecte inscrit en el “Registro Huella” del MITECO. El projecte, ja en la cinquena fase, consisteix a reforestar un terreny de 12,77 hectàrees del municipi de Santa María del Campo (Burgos) amb exemplars de pins, roures o ametllers (Pinus pinea, Pinus nigra, Quercus faginea, Prunus amygdalus i Crataegus monogyna). El projecte contribuirà a mitigar la desertització i a augmentar la biodiversitat i preveu absorbir 4.388 tones de CO₂.
El 2018 i 2019 tornarem a compensar totes les nostres emissions en nous projectes.
A més, posem a disposició de tots els clients un sistema voluntari de compensació d’emissions de CO₂ de cada esdeveniment: es calculen les emissions i es compensen amb projectes ubicats en països en vies de desenvolupament i certificats amb estàndards internacionals.També animem als delegats i visitants a unir-se al compromís del CCIB contra el canvi climàtic i, amb un enllaç a través del nostre web, poden compensar les emissions generades durant el seu viatge i destinar el modest import a projectes de tot el món. Però no s’acaba aquí, el 2018 hem implementat la normativa ISO 20121 de Gestió d’Esdeveniments Sostenibles, una altra mostra més de la nostra responsabilitat pel bé comú.
Posts relacionats








Cap comentari
Afegir més