Buy Catalunya 3

Les empreses turístiques locals es donen cita amb operadors de l’àmbit internacional

Les últimes xifres parlen per si soles: l’ocupació hotelera va augmentar un 4,5% interanual a Catalunya a l’agost, segons l’Institut Nacional d’Estadística. Venint d’un bon any, com va ser 2015, és una dada extraordinària, que a més a més es completa amb altres com la procedència dels turistes (França i Regne Unit, sobretot) o les marques turístiques de la regió que van registrar majors increments (Pirineus i Vall d’Aran, amb augments del 21,9% i el 5,2%, respectivament). Dels 53 milions de turistes que van arribar a Espanya a l’agost, el 25% tenien Catalunya com a destinació.

Sense dubte, l’auge del sector i la creixent projecció del conjunt de Catalunya són un fet i es deuen a l’interès que desperta Barcelona capital a nivell nacional i internacional, així com l’encertada tasca de promoció realitzada tant per l’Administració com pel sector privat, aconseguint que els múltiples atractius de la geografia catalana siguin cada vegada més coneguts a tot el món.

Buy Catalunya 2016

Buy Catalunya 2A la recent edició de la trobada comercial més important de l’any del sector turístic català hi van assistir més de 150 operadors turístics de 38 mercats internacionals que es van reunir amb més de  200 empreses i entitats del sector local per conèixer la seva oferta i comercialitzar-la als seus països. En total, van ser més de 3.000 entrevistes que en els dies posteriors es van complementar amb visites in situ a diferents indrets de Catalunya.

El Buy Catalunya es va celebrar per segona vegada (l’edició anterior va ser el 2012) al CCIB, un escenari que, tot i comptar amb 12 anys d’història, va ser un agradable descobriment per alguns dels assistents, que en van valorar les instal·lacions i el servei d’F&B. També l’Agència Catalana de Turisme, organitzadora de l’esdeveniment, va voler transmetre la seva satisfacció amb el resultat. Segons Meritxell Canals, la seva responsable d’accions de promoció,

el workshop organitzat aquest any ha estat un dels millors de totes les edicions del Buy Catalunya, en part gràcies a la professionalitat del CCIB.

I així, des de la Banquet Hall, amb les seves privilegiades vistes al mar Mediterrani, el passat 28 de setembre es va fer un pas endavant per reforçar Barcelona i Catalunya com a destinació turística de primer nivell.

FacebooktwitterlinkedinmailFacebooktwitterlinkedinmail


Cap comentari

Afegir més

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir el correu brossa. Aprendre com la informació del vostre comentari és processada