La presencialitat, un valor insubstituïble de les fires i esdeveniments
En un món globalitzat que es caracteritza per l’auge de les noves tecnologies i la comunicació digital, el sector MICE manté la seva eficàcia com a instrument de màrqueting al servei de la millor relació amb clients, proveïdors, competidors, sector i públic intern.
Tot i el canvi constant en l’entorn, la presencialitat no serà mai substituïble al 100% pels nous canals i, per això, l’evolució passa per potenciar aquest aspecte fonamental, intrínsec i exclusiu d’aquesta tipologia d’accions MICE. Cada reunió ha de ser única, l’escenari més adequat per posar en valor el contacte real entre persones, i oferir al·licients als participants que la diferenciïn de qualsevol altra experiència.
A l’altra cara de la moneda, trobem el factor temps: fires i esdeveniments tenen una durada limitada, són efímers, i per això la inversió i el seu retorn han d’estar calculats amb detall. De tota manera, al contrari que en altres temps, avui dia disposem de nombroses eines per acompanyar i potenciar la posada en escena d’una fira; amb elles podem donar una segona vida (i fins i tot una tercera o quarta) al pas per un esdeveniment d’aquestes característiques.
Per totes aquestes raons, el sector firal no perd vigència i, en ple segle XXI, els congressos mèdics més destacats i cites del món tecnològic de gran envergadura concentren totes les mirades durant la seva celebració.
Posts relacionats








Cap comentari
Afegir més